orca facebook

Novosti

Izdelki v akciji

Darilni boni

Naravni proteini

Naravni parfumi

Ne spreglejte ...



logo_dzzz-lj_dolg

banner krzno 1

Splošni pogoji spletne trgovine OrCa so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino OrCa (v nadaljevanju tudi »trgovina« ali »trgovina OrCa« ali »spletna trgovina OrCa«) upravlja podjetje OrCa d.o.o., Komenskega ulica 44, 1000 Ljubljana, matična številka: 3375501000, davčna številka: SI10461175, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali »trgovina OrCa«).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine OrCa, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovina OrCa in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih trgovine OrCa.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu spletne trgovine OrCa.

ALI JE REGISTRACIJA NA SPLETNO STRAN OBVEZNA?

Registracija in prijava na spletno stran ni obvezna, saj lahko po njej brskate in nakupujete tudi neregistrirani uporabniki. 

KAKO SE REGISTRIRAM?

Registrirate se na spletni strani www.or-ca.si. Da je registracija uspešno izvedena morate ob registraciji odkljukati, da se strinjate s splošnimi pogoji. Po opravljeni registraciji boste lahko dostopali do svojega računa (uporabniški profil, kjer so zapisani podatki, ki ste jih navedli ob registraciji – te podatke lahko tudi spreminjate) oz. pridobili pravico do nakupa izdelkov iz naše spletne trgovine. Uporabniško ime in geslo vas bosta nedvoumno povezovala z vašimi vnešenimi podatki, zato ste za njihovo točnost in pravilnost odgovorni sami (vsi vnešeni podatki morajo biti točni in veljavni).

Registracijo lahko opravite le enkrat, v kolikor pa se vaši podatki spremenijo le-te popravite v vašem profilu.

POSTOPEK NAKUPA

Postopek nakupa je popolnoma enostaven. Na spletno stran se ni potrebno prijaviti. 

Na spletni strani se poleg izdelkov nahaja gumb »Dodaj v košarico«. S klikom na gumb kupec doda izdelek v košarico. 

Odstranitev izdelkov 

Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz košarice, mora klikniti na povezavo »košarica«, ki se nahaja na desni strani spletne strani. Ko se odpre košarica, se pri količini nahaja ikona "odstrani" na katero klikne in s tem odstrani izdelek iz košarice.

Oddaja naročila

Kupec zaključi svoje naročilo tako, da klikne na košarico in tam vnese zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov) in odkljuka, da se strinja s splošnimi pogoji trgovine OrCa. Kupec zaključi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, kupec prejme povratni mail.

Poprava napak pred oddajo naročila 

Če se je kupcec pred oddajo naročila zmotil pri izbiri ali količini artikla, ima vedno možnost napako odpraviti pred oddajo naročila. Kupec zgolj klikne na košarico (ikona oz. link se nahaja v desnem meniju spletne strani), kjer lahko po želji odstrani izdelke s klikom na ikonico "odstrani". Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko kupec kadarkoli vrne v spletno trgovino s klikom na povezavo "Nadaljuj nakup", ki se nahaja v zgornjem desnem kotu košarice.

S klikom na "Uredi podatke o plačniku" ali "Uredi naslov" v glavnem navigacijskem meniju košarice, lahko kupec ureja in spreminja svoje podatke. Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč smo vedno na voljo tudi preko e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. 

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino OrCa in kupcem je v spletni trgovini OrCa sklenjena v trenutku, ko trgovina OrCa kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrjeno naročilo na OrCa d.o.o., cruelty free trgovina). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino OrCa kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovine OrCa.

IZDAJA RAČUNA

Trgovina OrCa z dostavo naročenih artiklov kupcu pošlje tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

CENE IN DDV

Vse navedene cene so v EUR ter že vključujejo predpisani DDV. Cene veljajo od 04.10.2008 in so nepreklicne ter veljajo v trenutku nakupa za nakupe na spletni strani www.or-ca.si.

OrCa d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo trgovina OrCa kupca vedno obvestila o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako bo OrCa kupca obvestila, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Pravne osebe oz. zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. OrCa d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

NAROČANJE IN PLAČILO

V spletni trgovini www.or-ca.si je možno plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu. Pri plačilu po povzetju, kupec kurirju GLS ob dostavi oz. prevzemu plača blago in poštnino z gotovino, pri plačilu po predračunu, pa kupec vrednost nakupa pred dostavo blaga nakaže na naš TRR (po tem, ko na mail prejme vse podatke za nakazilo). Stroške embalaže ter pakiranja krije podjetje OrCa d.o.o. Pri nakupih nad 60 € vrednosti, poštnino krije OrCa d.o.o.

DOSTAVA NAROČILA IN PLAČILO

Dostava naročila poteka preko podjetja GLS s plačilom po povzetju ali po predračunu. Pri plačilu po povzetju vam bo uslužbenec GLS naročeno blago dostavil na dom (v kolikor vas ne bo doma, vam bo pustil obvestilo oz. se boste preko telefona dogovorili za prevzem pošiljke na dogovorjeni dan), vi pa mu boste plačali vrednost blaga in poštnino. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 € (brez dodatnih doplačil). Pri nakupih nad 60eur poštnino krije podjetje OrCa d.o.o.

Vsa naročila so odpravljena v roku tri do pet delovnih dni po prejetju naročila (trudimo se, da vsa naročila, prejeta do 12.00h ure, odpošljemo še isti dan). V kolikor se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-mailu ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila in skupaj bomo poiskali nadaljno rešitev.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE OZ. OD NAROČENEGA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: OrCa d.o.o., Komenskega ulica 44, 1000 Ljubljana.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovini OrCa nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru denarja žal ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika, razen v primeru, da bi kupec pri nakupu uporabil drugi način plačila in izrecno zahteval istega tudi pri vračilu denarja.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.

Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta 

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

STVARNE NAPAKE 

Kdaj je napaka stvarna? Kadar: 

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet 

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana 

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane 

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla? 

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 

Kako se stvarno napako uveljavi? 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. 

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Trgovina OrCa omogoča, da mnenje napiše katerikoli registriran uporabnik spletne trgovine OrCa, pred dokončno objavo pa jih trgovina OrCa pregleda. OrCa ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi in neprimerni ali prispevkov, ki po oceni trgovine OrCa ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in spletni trgovini OrCa dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovina OrCa ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovine OrCa, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na trgovino OrCa.

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina OrCa spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.  

Spletna trgovina OrCa bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu kako dolgo bo potekala obravnava in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Spletna trgovina OrCa se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovina OrCa prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi OrCa d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovina OrCa, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

VAROVANJE PODATKOV

Sletna trgovina OrCa se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vsi podatki o uporabnikih, pridobljeni preko spletnega mesta www.or-ca.si, bodo uporabljeni izključno za potrebe poslovanja in pošiljanja promocijskega materiala. Vaši osebni podatki, ki jih trajno vnesete v bazo podatkov ob registraciji, ne bodo posredovani tretjim osebam. Za primere zlorab in vdorov v računalniški sistem ne prevzemamo nobene odgovornosti. 

Vsa evidenca naročil se nahaja na sedežu podjetja na Komenskega ulici 44, 100 Ljubljana. V primeru nejasnosti pri oddaji naročila, si lastnik spletnega mesta www.or-ca.si, podjetje OrCa d.o.o., pridržuje pravice do navezave stika z naročnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Trgovina OrCa se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina OrCa ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo trgovina OrCa kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Trgovina OrCa ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Trgovina OrCa mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Trgovina OrCa ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Trgovina OrCa ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih trgovina OrCa v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina www.or-ca.si je v izključni lasti podjetja OrCa, trgovina in storitve, d.o.o. Pridržujemo si vse pravice in kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru www.or-ca.si je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.

Pridržujemo si pravice do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

zahtevajracun

Brezplačna dostava

dostava

Prijava uporabnika

 x 

Košarica je prazna

Iskanje

getresponse


Izdelava spletne strani